Back to top toys2.bg

Общи условия за ползване на www.toys2.bg


I. Дефиниции

ДРУЖЕСТВОТО означава Играчки 2.БГ ЕООД.

ЗЗП означава Закон за защита на потребителите.

ЗЗЛД означава Закон за защита на личните данни.

САЙТ или ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН означава уебсайта www.toys2.bg.

ПОЛЗВАТЕЛ, ПОТРЕБИТЕЛ или КЛИЕНТ означава лице, навършило 16 години и ползващo сайта www.toys2.bg.

СТОКА, АРТИКУЛ или ПРОДУКТ означава предлагана от Дружеството стока.

ЛИЧНИ ДАННИ означава лични данни по смисъла на ЗЗЛД.

НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ означава наложен платеж по смисъла на Закона за пощенските услуги.

II. Общи положения

Този уебсайт е собственост на Играчки 2.БГ ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. Мартен, обл. Русе, пощ. код 7058, ул. ”Сърнена гора” № 20, вписано в Търговския регистър с ЕИК 203055947, телефон за контакт. +359 882 72 02 77, имейл: toys2.bg@gmail.com

Цялото съдържание на уебсайта е предмет на авторски права, принадлежащи на Дружеството. Нищо на този уебсайт не трябва да бъде разбирано като даващо Ви съгласие или разрешение да използвате снимка, търговска марка, лого или друга информация от този уебсайт. Копирането или свалянето на информация от сайта не прехвърля върху Вас авторските права върху тази информация. Съдържанието на този сайт може да бъде променяно на постоянна база от Дружеството. Използването, копирането и разпространението на каквато и да била част от съдържанието на сайта, без писменото съгласие на Дружеството е забранено. Препратки към този сайт са разрешени само след съгласието на Дружеството.

III. Регистрация

Регистрация на сайта е доброволна и безплатна. Регистрацията е задължителна само за поръчка на продукти в онлайн магазина. Сайтът може да бъде разглеждан от Ползвателите свободно, без да е необходима регистрация. Полетата, които задължително следва да бъдат попълнени при регистрация, са отбелязани със звездичка. При успешно приключване на регистрацията. Всеки потребител може да променя самостоятелно своите данни - име и фамилия, адрес, телефон.

IV. Стоки и информация

Чрез електронна поръчка от сайта могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в Количката на Ползвателя. Цялата информация относно предлаганите за продажба чрез онлайн магазина стоки, включително, но не само, марка на продуктите, размери и други, е описана от производителя на етикетa или по самата играчка. Дружеството продава преоценени играчки с дефект, без оригинална опаковка, с козметични забележки, които не са закупени директно от производителя на стоките, поради което Дружеството не може да гарантира автентичността или марката на продуктите.

V. Цени

Всички представени в сайта цени са в български лева и са валидни единствено и само към момента на публикуването им. Дружеството си запазва правото без предупреждение да ги променя. Представените в магазина цени на стоки са крайни и включват всички данъци и такси, без цената за доставка, която зависи от избраната от Клиента опция за доставка. Цената за доставка се оформя спрямо политиката за ценообразуване на куриерската фирма.

В цената на артикулите не е включена цената за доставка.

VI. Поръчки

Поръчки могат да извършват само регистрирани Потребители, приели общите условия. Ако Ползвателят пожелае да получи фактура, фактурирането на закупените продукти става само в български лева. Сроковете за доставка на поръчките зависят от партньорите на Дружеството - куриерски фирми.

Дружеството си запазва правото при допусната техническа грешка при публикуване на даден артикул, да анулира поръчката Ви. В този случай заплатените от потребител суми за артикули, по отношение на които е допуснатата техническа грешка, се възстановяват от Дружеството незабавно.

VII. Плащане

Ползвателят може да заплати цената на поръчана стока, като използва куриерската услуга „Наложен платеж“. В този случай доставката с куриер и плащане с наложен платеж, той трябва да заплати цената на поръчаните артикули, плюс цената за доставка на куриера при получаването на стоката.

Всички плащания се извършват само в български лева. Ползвателят получава заедно със стоката Стокова разписка, в която е посочена поръчаната стока, дължимата за нея продажна цена, както и цената на доставка. Чрез наложен платеж, купувачът предава на куриера сума, равна на общата дължима сума (включваща цената на поръчката и цената на доставката), което се отбелязва в талона за приемо-предаване (удостоверяващ предаването на стоката от куриера към Клиента), който служи за разписка. С подписването на талона за приемо-предаване, Клиентът овластява куриера да предаде от негово име и за негова сметка на Дружеството сумата, представляваща продажната цена на доставената поръчка.

VIII. Договор

Договорът за продажба от разстояние между Дружеството и Ползвателя се счита за сключен от момента на ПОТВЪРЖДЕНИЕ на конкретната поръчка от страна на Дружеството. При извършване на поръчка, Клиентът получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета. Преди изпращане на поръчаната стока, Дружеството има право да се свърже с Клиента на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката и също така да откаже заявената поръчка.

Дружеството не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Ползвателят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.

Задължение на Ползвателя е да опазва конфиденциалността на потребителското си име и парола. Всяка изпратена чрез онлайн магазина поръчка ще бъде считана от страна на Дружеството за редовна, ако са използвани потребителско име и парола, които системата е приела за валидни, независимо от това дали същите са използвани от лице, различно от титуляра.

Когато Клиента заплаща стоката с наложен платеж, договорът за продажба от разстояние се счита за анулиран, когато:

- Клиентът не заплати фактурата на куриера в момента на доставката.
- Клиентът е посочил неверен или неточен адрес или едновременно не е на посочения адрес в деня на доставката и не отговаря на телефоните, посочени за контакт, за да се договори с куриера за получаването доставката.

IX. Доставка на поръчана стока

Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриер.

Доставки се извършват само на географската територия на България. При доставката получателят подписва стокова разписка за приемо-предаване, който удостоверява точното изпълнение на поръчката.

Доставката се извършва в срок от 3 работни дни. При извънредни обстоятелства Дружеството си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира Потребителя.

Стоките се доставят на получателите на ръка срещу подпис, като по-големите пратки (по преценка на лицето, извършващо доставката) се доставят до входа на сградата. При невъзможност или затруднение за връчване лично на адресата, пратките се връчват както следва: 1. за служебен адрес – на лице с месторабота на адреса, като се отбелязва името на лицето, получило пратката. 2. за домашен адрес – на член на домакинството, като се отбелязва името на лицето, получило пратката. При невъзможност за връчване на пратката, не по вина на Дружеството или куриера, лицето, извършващо доставката, се обажда на посочения от Клиента телефон за контакт, за да бъде уточнено от кой офис на куриера Клиентът може да получи поръчката. При невъзможност за връчване на пратката не по вина на Дружеството или куриера и невъзможност да се установи контакт с Клиента, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява.

X. Връщане и рекламации на стоки

Клиентът има право да се откаже от този договор и да върне стоката, поръчана от www.toys2.bg, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от Закона за защита на потребителите, в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на поръчаната стока. Дружеството предоставя на Клиента и стандартния формуляр за упражняване правото на отказ съгласно приложение № 6 от ЗЗП. https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki

Когато Клиентът упражни правото си на отказ от договора, Клиентът трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Клиентът е съобщил на Дружеството за решението си да се откаже от договора по чл. 52. Крайният срок се смята за спазен, ако Клиентът изпрати или предаде стоките обратно на Дружеството преди изтичането на 14-дневния срок. Дружеството може да задържи възстановяването на сумите на Клиента, докато не получи стоките или докато Клиентът не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

В случай, че Клиентът упражни правото си на отказ от договора по чл. 52 от ЗЗП, Клиентът поема куриерските разноски, както и банковите разноски.

Дружеството няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато Клиентът изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Дружеството.

Когато Клиентът е поръчал повече от един артикул/продукт, а упражнява право на отказ по чл. 52 и връща само един продукт, по отношение на останалите артикули договорът между него и Дружеството остава в сила, Клиентът поема куриерските разноски и в двете посоки, а Дружеството му възстановява цената на върнатия артикул и банковите разноски.

За да бъде приет върнатият продукт, е необходимо:

(1) Да предадете продукта/ите на куриера. Дружеството следва да получи продукта с неговата оригинална кутия/опаковка с етикет, касова бележка и други придружаващи документи, ако има такива, без индикации, че стоката е била употребявана от Клиента, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин (става въпрос за допълнително нанесени щети освен първоначално описаните в www.toys2.bg)

Въпроси за рекламации и връщане може да отправяте на toys2.bg@gmail.com или на телефон 0882720277.

Потребителят е длъжен да съхранява получената от него стока и да осигури запазването на нейното качество. Не трябва да е нарушена целостта и на Поставения етикет.

При неизпълнение на тези условия Дружеството запазва правото си да откаже приемане на върната стока и съответно да не възстанови платената сума от Потребителя.

Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава, каквато е била при заявката и закупуването й.

Клиентът има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, когато след доставката, при първоначалния преглед са открити несъответствия с договора за продажба.

При предявяване на рекламацията на стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, или за отбив от цената.

Рекламацията се предявява пред Дружеството или пред упълномощено от него лице на е-мейл toys2.bg@gmail.com. При предявяване на рекламация Потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.

При подаване на рекламация Потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

1. касова бележка, пощенски паричен превод или фактура;

2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Дружеството предлага стоки с проблеми, без опаковки, реновирани, нарушено състояние от първоначалното, с промени в цветовете, с леки повреди в единични бройки, поради което няма възможност да заменя върнати при рекламация артикули със същите. Съответно при рекламация Дружеството може да върне заплатената от клиента цена на артикула съгласно описаната по-горе процедура. Ако Клиентът желае да замени върнатата стока с друга, начин на замяна е с поръчка на нов артикул и предварително изпратен имейл на toys2.bg@gmail.com.

Дружеството ще възстанови на Клиента заплатената сума възможно най-бързо и не по-късно от 14 дни след получаване на стоката обратно. TOYS2.BG възстановява сумата, заплатена от Клиента за поръчаната стока:
- В офис на Еконт или Спиди с пощенски паричен превод или по банков път.

В случай, че за Потребителя възникне задължение за плащане на артикул/и по определена/и поръчка/и и/или е получил от Дружеството сума по-голяма, отколкото действително му се следва, а Дружеството дължи връщане на заплатена от Потребителя сума и са налице условията по чл. 103 от ЗЗД, Дружеството си запазва правото да извърши прихващане на дължимото за плащане към последното срещу свое задължение за връщане на конкретна сума, към същия потребител, до размера на по-малкото от тях. Тази възможност по никакъв начин не може да доведе до изключване или ограничаване правата на потребителя, произтичащи от закон.

XI. Защита на личните данни

Дружеството обработва лични данни в съответствие с Регламент 2016/679/ЕС относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на личните данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО. Информация за личните данни, които Дружеството обработва и за условията и реда, по който физическите лица, чиито лични данни се обработват.

XII. Други

Дружеството се ангажира да предоставя само стоките, представени в сайта, по начина, по който са представени. Цялата информация, представена на сайта, включително, но не само, дизайн, наличности и цени на стоките, е валидна единствено и само към момента на представянето й, като Дружеството си запазва правото по всяко време да я променя без предупреждение. Отговорност на Клиента е да проверява редовно условията за ползване на сайта, както и представената информация за цени, наличности и други.

Профилите на Ползватели, които нарушават условията за ползване на онлайн магазина, както и профилите на Ползватели, които ги използват не по предназначение, могат да бъдат заличавани. На Потребители, които системно не търсят/отказват (извън случаите на отказ по реда на Раздел X от настоящите условия) поръчки с наложен платеж и злоупотребяват с този метод на плащане, може да бъде въведено временно или постоянно само електронно заплащане. За целите на настоящата разпоредба под системно следва да се разбира три или повече непотърсени/отказани (извън случаите на отказ по реда на Раздел X от настоящите условия) поръчки, независимо дали последователни или не и без значение периодичността и стойността на всяка една от тях. Дружеството има горните права и по отношение на потребители, които имат непотърсена/отказана (извън случаите на отказ по реда на Раздел X от настоящите условия) поръчка на стойност над 500 лв.

Настоящите общи условия важат за продажба на стоки на крайни Клиенти, с цел лична употреба. При желание за закупуване на стоки от нас от физически или юридически лица с цел препродажба, моля обърнете се към нас toys2.bg@gmail.com за получаване на индивидуална оферта.

За неуредените в настоящите общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България законодателство.

Възникнали спорове Дружеството се стреми да решава винаги по приятелски начин, а в случай, че всички възможности се изчерпат, споровете се решават от компетентния съд или от орган за алтернативно решаване на спорове. Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чло. 181н от ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите (www.kzp.bg). При възникване на спор, свързан с онлайн продажба, потребителят може да ползва сайта за онлайн разрешаване на спорове (платформата на ЕС за решаване на спорове между онлайн търговци и потребители), достъпен на адрес: ec.europa.eu/odr.

Дружеството не е отговорно за каквито и да било грешки, които могат да възникнат на сайта, поради всякаква причина, включително и тези, причинени от промени, настройки, технически причини или други.

Дружеството си запазва правото да публикува рекламни банери от всякакъв вид и/или връзки на която и да е част от сайта, съобразно действащото законодателство.

лични данни в съответствие с Регламент 2016/679/ЕС относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на личните данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО. Информация за личните данни, които Дружеството обработва и за условията и реда, по който физическите лица, чиито лични данни се обработват.
За всички неуредени в тези условия въпроси се прилага действащото в Република България законодателство.

При възникване на спорове страните полагат усилия за доброволното им уреждане по взаимно споразумение. При непостигане на съгласие всяка от страните може да отнесе спора за решаване от компетентния български съд.